Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Όπως είναι η κατάσταση δεν γίνετε τίποτα αυτό είναι από τα πρωτοφανή γεγονότα τόσα χροναξία με τόσο μίσος κτηνωδία και ένταση .είμαι ακριβός 24 ώρες την ημέρα εάν κάνετε ένα πρόχειρο το ΠΣΟ αντίστοιχη σε μέσο ορό χρήστη,ξεπερνάμε τα 50 χρόνια το λιγότερο .Με κυνηγούν μέρα νύχτα αλύπητα .τέρμα θα κανό τινά κανό πάντα μην τολμήσεις και βγάλεις σελίδα μπλε θα φυγή άμεσος οπός έκανες και κάνης πουσταρ χρόνια .Πιο αισχρό και πιο άνανδρο.είναι τροπή σας .θα ρίχνω το επίπεδο μου την γνώση την σκέψη μου την ακτινοβολία την κοινονοικοτιτα να τα διασύρουν αλήτες σας εσάς .εκατομμύρια λέξης .Δεν θόλο καμία παρτίδα μαζί σας εγώ θα γραφώ όποτε θόλο .δεν είμαι ταμένος πουθενά είμαι γεια έμενα και δεν μπορείς εσύ πολύποδο να μου κάνης αυτά Είμαι 58 δεν αντιμετώπισα ποτέ τέτοια κτηνωδία.Είμαι γραμμένος σε όλους έχω στο διαδίκτυο άπου και πριν ακόμα .και δεν μου είπαν ένα ρε δεν μου μπλοκάρισαν 1 μήνυμα και εσείς να μου κάνετε αυτά .έγραψα να και ανά τα λάβετε υπόψη το ίδιο και εάν δεν αλάβωτε Δεν είμαι κανενός φλίταρα σκλάβος και δεν θα υποκύψω χαμένα κορμιά μακριά από την σελίδα μυών διανοηθεί και κάνης τα ιδία η μην τόλμησες τσόγλανε, να Βάλης σελίδες δίκες /τελείωσε ω.πιο αξία έχουν ρε κομπλεξικέ η ανάρτησης του καθενός ένα τραγούδι η ένα Χρόνια πολλά .φασίστες τέλος καθάρματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου