Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Καταγελώ ομάδα και βοήθεια για κτηνωδία στο facecebook και ζητώ να πάρει μια θέση για αυτά που κάνετε τραμπούκοι φασίστες εάν δεν τους πάρεις είσαι συνυπεύθυνη .είναι ντροπή να μου παίρνει και να εξαφανίζει τα πάντα .τι βοφατε .κάνουν καταπάτηση και κατάχρηση στην σελίδα μπλοκάρουν και δεν επιτρέπου σε σελίδες Τι έχουν κάνη η κτηνάνθρωποι και τα κρύβουν .έχετε όλοι σάλταρε δεν ξέρετε που να πατέ και τι να κάνετε .Έλα εδο να τους πάρεις τους τραμπούκους και του βίαιους ψυχοσωματικούς βασανιστές .ελίξετε να πάρετε αυτά τα κτήνη που συμπεριφέρονται με κτηνώδη συμπεριφορά τραμπουκισμό κινδυνολογία και τσαμπουκά λες και εινα κανένα κολοβώνει .το έχουν καταντήσει ζούγκλα είσαστε συνυπεύθυνη διότι είναι οργανομενο9 αυτό που κάνετε εσείς έχετε τον εντολέα και τους τροφοδοτεί το μέσος κατά εμού και γενικά τον άνθρωπος,Σε καθιστό συνυπεύθυνο γιός αυτήν την άσχημη κατάσταση Εμέ γραμμένος στο fcebook και να κάνουν τραμπουκισμούς η φασίστες μέρα νύχτα Να τα κάνει στοά σπίτι του το κολοπεζο. Δεν ανέχομαι καμία Αλή άσχημη και κτηνώδη συμπεριφορά .σας καταγγέλλω στον ΟΗΕ στον πρόεδρο και ανθρώπινα δικαιώματα κτήνη ντροπή σας.εμείς δεν είμαστε μπαμπέσηδες και θέλουμε το facebook.σεις δεν θέλετε τους χρηστές του φακελάκι.εάν δεν σταματήσουν ,με αποιλπ0ουν βρίσκομαι σε άμυνα .είμαι στην σελίδα μου και θα αναρτήσω όπιο θέλω .την στιγμή που μου εξαφανίζεις εικόνες προσωπικές τραγούδια κείμενα και τα σχετικά .μην τολμήσετε να βγάλετε σελίδα του f/θα πάνε άμεσος εκεί που πάνε και η δίκες μου.Και μπει μου έρθετε με τσαμπουκά και κινδυνολογία στην σελίδα .δεν σας επιτρέπω είσαστε ακατάλληλη και άκρος επικίνδυνη ντροπή .μας θέλετε πτώματα να πατάτε πάνω και να ξεχνάτε ότι είμαι άνθρωπος τώρα ξεκινάτε και συνεχίστε με αυτόν τον φασιστικό και ναζιστικό τρόπο .Αυτή είναι η κατάντια τον τσογλαναραδον ας συνεχίσουν με απειλείτε ηλεκτρονικά μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου .θα σας αφήσω τομάρια Τι με ενδιαφέρει ρε τι θα κάνετε εσείς θέλετε με το εκβιάζαμε τραμπουκισμό φασισμό αλήτες να μου κάνετε φρόνημα να πατέ εκεί που πάνε αυτή που κάνουν αυτά βρομιάρηδες.και μην τόλμησες κτήνος να μου Βάλης μέσα σελίδα του f/b ντροπή να κάνετε φασισμό.βρομιάρηδες

συνεχίσουν με απειλείτε ηλεκτρονικά μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου .θα σας αφήσω τομάρια Τι με ενδιαφέρει ρε τι θα κάνετε εσείς θέλετε με το εκβιάζαμε τραμπουκισμό φασισμό αλήτες να μου κάνετε φρόνημα να πατέ εκεί που πάνε αυτή που κάνουν αυτά βρομιάρηδες.και μην τόλμησες κτήνος να μου Βάλης μέσα σελίδα του f/b ντροπή να κάνετε φασισμό.βρομιάρηδες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου